onsdag

nu är jag vaken och ska snart gå å äta frukost.. petta har typ gjort bacon å nånting så de stinker bacon i hela lägenheten. ingen "hit" kan jag tala om. känns som om jag ska spy haha :D idag ska jag till skolan å ha religion å projektarbete. de roliga är bara att mina "medarbetare" på projektet inte kommer komma, så jag är helt ensam å vet faktiskt inte vad jag ska göra.. får helt enkelt ta hjälp av therese! de känns onödigt att inte göra någonting för ingen är i skolan å kan hjälpa mig!

någonting som är positivt idag iallafall är att solen skiner som bara den! synd bara att de inte kunde vara lite varmare! våren börjar nog närma sig.. även fast de e väldigt mycke snö fortfarande.. går hoppas den försvinner snart!

nej nu ska jag börja göra mig iordning.. ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0