onsdag

fy vilket väder de är nu.. vill ha vår, och få bort all snö!

Idag va jag i skolan och hade religion, de är lite smått intressant och det finns massor man kan disskutera och alla har olika åsikter vilket är kul..
efter de skulle vi ha projektarbete, men therese va hos tandläkaren så vi fick gå hem, men jag stannade kvar i 10 minuter för å fråga några om jag fick intervjua dom. en tjej harnappat hittils, och jag hoppas fler vill ställa upp :)

nu står angelica å springer på crosstrainern, och jag ska väll kanske gå å diska eller nått.. måste plugga lite okcså, men jag blir dum i huvet när jag måste plugga till två prov. aja får se hur det går =)

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0