prov imorn :O

Pluggandet går åt helvete! jag får inte in nått i huvet å då slutar jag plugga för de blir tråkigt! vill verkligen få vg men de känns omöjligt  just nu! jag har iallafall fått klart två intervjuer till projektarbetet vilket är bra! de går framåt nu! jag har nån intervju kvar, hoppas dom blir av nästa vecka, för då kanske vi kan börja arbeta utifrån det vi har =)

snart ska jag slita mig ifrån datorn å försöka plugga lite till, sen ska jag lägga mig i sängen å försöka sova. imorn är det fredag, å då kanske jag åker in till emelies salong å klipper mig, å sen åker jag till angelica å myser, kanske dricker lite likör eller nått? eller de kanske inte är en sån bra ide eftersom jag ska upp jätte tidigt på lördag. ska spela fotboll ute på ekerö, och jag ser faktiskt inte fram emot de, för de gör ganska ont å spela på is! dom lägger bara ut en tunn matta på isen, så därför hatar jag å spela den cupen!

nej nu ska jag ta mig i kragen å hårdplugga å lära mig ALLTING! haha lycka till med de :D

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0