söndag

matchen idag gick inte så jätte bra, vi förlorade med 3-0, men trots de så tycker jag vi spelade ganska bra.. vi kanske kunde få lite skott på mål å bättre målchanser!! mitt sår gick upp IGEN för femte gången vilket gör mig skit irriterad! de läker inte å jag kommer förmoligen få ett ärr där å de ser jag inte fram emot!

nu ¨på kvällskvisten har jag ätit farsta strandsmacka med robin, de va ett ta sen man såg den liraren ;) å de va ännu längre sen man åt en fs macka, men de va kul =) nu sitter jag här vid min kära ägodel DATORN igen :P Vet inte riktigt vad jag ska göra... får ta minutrerna som dom kommer ;)

imorn ska jag iallafall träffa issa =) de va ett bra ta sen vi sågs, så de är på tiden =) det är skönt att det är lov för då kan man träffa människor man inte träffat på ett tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0