söndag

Fan vad snö kan ställa till det! när jag skulle åka hem från viktor så gick inte t-banan å ingen ersättningsbuss kom det heller.. även fast de stog att de skulle vara ersättningsbussar ute! så jag fick gå till fruängen och där hade jag turen att bussen mot hökarängen skulle gå om 4 minuter.. SKÖNT! så kom bussen å jag åkte till hökarängen.. så ser jag att t-banan kommer mot farsta så jag får springa upp för trappen. jag springer till spärren... men kortet fungerade inte på den spärren.. så jag fick springa till nästa spärr på andra sidan hissen... sen fick jag skutta upp för hela långa trappan.. och jag trodde min knäskål skulle bli till 2 delar för de högg verkligen till i knät!! sen fick jag springa slalom mellan alla som stod stilla, och sen fick jag skutta in i t-banan. YES jag hann.. STOLT!

när jag väl va hemma så gjorde jag mig iordning inför inomhusträningen.. de gick helt okej, förutom att jag slog upp mitt sår på knät för fjärde gången, och det gjorde ont kan jag tala om! å att duscha ska jag inte ens tala om. FAN VAD DE GJORDE ONT! va tvungen att ha knät utanför fatten strålen.. det kändes typ om om någon stack en kniv rätt ner i såret.. de brukar ju vara över på någon sekund.. men nu gick de bara inte!

ikväll blir det bara att ta de lugnt.. ska lägga mig i sängen tidigt å vila kroppen. jag känner mig helt stel å spänd typ vilket är jätte jobbigt!

nej nu ska jag nog lägga mig i soffan å kolla på tv. ha en bra kväll! /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0