tisdag

kom "hem" för ett litet tag sen. egentligen så slutar jag 5 idag, men eftersom teorin va inställd å vi hade projektarbete innan så fick jag gå hem tidigare ´=) jag ska när som helst gå ut me tayson, sen måste jag plugga lite för jag har två prov den här veckan, å jag har värsta ångesten inför bägge! för på ena provet vill jag få vg på, å de andra mvg, men de kan jag ju glömma eftersom jag är så jävla lat å aldrig orkar plugga!

nu ska jag fundera ut om man vill plugga vidare efter gymnasiet. jag tror jag vill gå omvårdnad, men då lär jag få plugga många år eftersom jag måste börja från grunden! aja får se hur jag gör! ska kolla runt lite på internet så hoppas jag att jag bestämmer mig snart =)

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0