torsdag

Tjenixen! dagen började inte så himla bra. eftersom det är så himla mycke snö å en bil tog upp hela vägen så råkade jag slå i armen på bilen när jag halkade till så min jacka vart svart på armen, å de är inte gå bort, så jag är på ganska dåligt humör!
i skolan gjorde vi prov idag å de gick helt okej tror jag, ska fråga imorn vad jag fick på provet för han rättade dom idag tror jag. sen så har vi vallat skidor som vi ska använda om ca 2 veckor, får hoppas det går bra :D

nu måste jag plugga för fulla muggar för jag har prov imorn igen, och jag hoppas jag får vg på de provet! det är i samhälle om riksdagen och det är massa konstiga saker man ska kunna, så jag får plugga hela kvällen. jag kommer nog inte gå på träningen ikväll för jag vill plugga, jag pluggar bäst på kvällen när jag får lugn och ro.. hoppas de går ikväll också!

nej men nu så ska jag sluta skriva om ingenting, hejdå :D

ANGELICA, JAG KOMMER TILL DIG IMORN IGEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0