va hemma för över en timme sen ;)

de va inte så lång skoldag vi hade idag. vi hade samhälle där vi redovisade å påbörjade ett nytt område som handlade om ekonomi.. kanske inte de allra roligaste! en bra nyhet för mig va att körkortsteorin va inställd så jag fick sluta 5 timmar tidigare, och de tackar man ju inte nej till direkt!

jag ringde ju nån nisse förra veckan angående studentskivan vi ska ha.. jag är ju som sagt inte 18 än och frågade hur hårda dom va med åldrarna vid middagen. jag pratade med den här killen idag som skulle ta reda på de. och han sa att jag skulle få komma in.. men jag skulle få ha typ ett hawaii "halsband" eller va man ska kalla de för. haha snygging jag kommer vara ;) men jag kommer iallafall in å de är trevlans! jag får smygdricka ;) haha

nu har jag ju hela dagen framför mig innan jag ska till skogås för å ha spelarmöte. vad ska jag hitta på tro?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0