-.-

Jag gick upp kvart i 9 imorse för att jag skulle träna med syrran klockan 9. jag va DÖDStrött när jag vaknade å orkade egentligen inte gå upp. jag gick upp å fixade frukost å då ringer syrran å säger att de inte blev nån träning. så jag fick äta upp min frukost å gå å lägga mig igen, de tog ett tag å somna, men tillslut gick de.

innan skolan gikck jag till vårdcentralen och tog mina prover, så nu är iallafall det klart, vilket är skönt! nu ska jag dit på måndag å få reda på om jag är helt återställt efter min jävla sjukdom! men de är jag säkert.

idag vet jag inte vad jag ska göra. tänkte ringa emeloiisan sen å se om vi kanske ska hitta på nått om hon inte slutar allt för sent å om hon inte har nå arbeten å göra =)
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0