2010

Nu är ännu en nyårsafton över och det vart inte riktigt som jag hade tänkt mig, men de vart bra ändå =) vid 6 tog jag taxi över till jennifer och käkade middag, kött och potatisgratäng <3 vid 9 gick jag mot t-banan för jag skulle bege mig till Angelica, där det var ganska lugnt. tre av dannes vänner var där å drack lite. klockan slog halv 12 och älskling dök upp, vilket gjorde mig väldigt glad, även fast en annan idiot satt å sa till mig att han inte va en pojkvän att ha, för att han satt i vardagsrummet å inte i köket med mig senare på kvällen. orka va efterbliven ^o) så där sjönk han ganska lågt i mina ögon, men eftersom jag är en så snäll å omtänksam tjej så brydde jag mig inte så mycke och orkade inte tjaffsa, de va ju ändå nyår!

vid 2 åkte jag å viktor hem till honom å somnade till en film! dagen efter vaknade viktor upp å va sjuk, han hade feber å hela fadderuttan, men jag är en så snäll flickvän så jag tog hand om han hela dan!! :D

kan lägga in några bilder senare. ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0