ekorre ekorre!

Igår åkte jag hem till viktor i snöstormen. de va ju inte så lockande att gå utanför dörren, men jag gjorde de ändå! vi låg bara i soffan å kolla på tv å mös! roligare än så vart det inte. något som jag la märke till igårkväll/natt va att jag vaknade upp och då låg viktor och höll om mig typ, å de har han aldrig gjort förut, vart helt chockad, men de varade inte så länge, men de va bättre än ingenting <3

imorse när jag skulle äta frukost så hälsade en till ekorre på utanför fönstret, dom är ju så söta dom små djuren! men sen när gullan kom å ville attackera den söta filuren så klättrade den iväg på väggen. viktors katter är elaka! :D

Ikväll har jag träning, jag hoppas vi inte ska ut å springa ^o) men de tror jag inte vi ska, de vore konstigt isåfall. men jag kommer nog inte följa med ut å springa om dom ska de, då kör jag bara fys!
imorgon är det fredag och det betyder ledighet! jag å Erica ska nog på bio. jag hoppas att det blir så =) sen på lördag flyr jag hem till angelica, och kommer stanna där hela veckan, förutom på torsdagen då jag har sen träning =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0