en dag kvar =)

Sådär ja! nu har jag packat inför imorn, det känns som om jag har glömt nått, men så känns det alltid! jag har iallafall de viktigaste med mig... fotbollskläderna!
imorgon börjar jag 10 för min snälla lärare sköt upp lektionen i två timmar, så vi slapp ha håltimme i över två timmar. jag längtar verkligen tills imorn, då jag äntligen ska få göra någonting jag verkligen tycker är kul! även fast jag inte kommer få spela så mycket som förra året så känns det bra =) jag å linda ska stå varannan match typ, och jag hoppas jag inte behöver spela på någon annan position när jag inte står i mål! jag sitter hellre på bänken för jag känner att jag inte presterar nå bra om jag inte står i mål. men får se hur tränarna tänker!

nu ska jag borsta tänderna å sen gå å sova. är ganska trött nu faktiskt!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0