FAN DÅ!

FAN VAD JAG ÄR SUR! nu fungerar inte spotify på datorn å jag tror att de är syrran som är inblandad i de hela! men jag kan ha fel! de fungerade i förrigår, å nu så kommer de upp virus grejer, men jag kan inte ta bort dom? så fort jag försökte trycka upp spotify så kom den upp.  å när jag kom in på spotify å ska välja låt så kommer den upp. jag har försökt att avinstallera å installera om de, men de fungerar inte. så nu är jag på jätte dåligt humör!
aja nu pratar vi om nått annat! 

igår så åkte jag hem till viktor efter skolan. jag kom före han så jag la mig i soffan å dega! han kom efter ett ta, å då hoppade han in i duschen så då degade jag lite till i soffan. vi kollade på en vidrig film å jag kollade på när älskling skulle laga mat, å han fick damp. haha han fattar väll att han inte kan få de framför mig? jag skrattar ju bara åt de hela :D 
ikväll kommer jag bara vara hemma. ska kolla på paradise hotel ikväll, jag missade de ju igår vilket sög hästballe, men så gåre när viktor inte har alla kanaler! ;)
nu ska jag ta fram min religions uppgift jag fick idag och försöka klura på den.. ha de bra =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0