första skoldan!

Tjenixen. idag va de första skoldagen efter lovet å de va lite segt faktiskt. jag har inte gjort nånting idag så kunde ha vart hemma istället.. vi pratade bara lite om studenten, mer var de inte... eller egentligen så börjar min körkortslektion om 20 minuter,, men jag orkar inte sitta i skolan i över en timme så jag lämnade in en sjuk-lapp eller vad man ska kalla den för.

igår åkte jag hem till viktor, de hade alltså gått en vecka mellan att vi sa hej då, å tills vi sågs igen. de va trevlans å få lite sovsällskap igen!

idag vet jag inte vad som händer, jag ska träna imorn på morgonen så jag lär inte åka hem till viktor, för så måste jag gå upp så tidigt. ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0