FREDAG= ÅLAND!

Tjohoo! nu är de bara två timmar kvar tills vi ska bege oss mot Åland! vill att tiden ska gå fort som attan! skolan idag rullade på. börjar klockan 10 å då pratade vi bara om studenten, vi ska ha studentskiva med andra klassen, å jag hoppas jag inte blir utslängd efter middagen ;);) haha. är det någon som vill på studentskiva 6 april så hojta till =) sen så började samhällskunskapen och det blir kaos i klassrummet då. men jag lärde mig lite iallafall även fast m,in lärare är sämst å inte kan förklara på nå bra sätt! haha ida fick damp å gick där ifrån, TRÅKIGT för dig när vi ska ha prov om nån vecka ;) :P


(Åland förra året i finalen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0