jävla skit dag

Eftersom jag hade så himla tråkigt förut så bestämde jag mig för att gå ut i de kalla, snöiga vädret för å hyr film. jag gick först förbi centrum å köpte naturgodis, eftersom jag ska försöka sluta äta godis.. så de va bättre! och sen fortsatte jag till videobutiken. jag å mamma kollade på "min stora feta grekiska semester" när jag kom hem från min lilla tripp, å filmen va väll helt okej. bättre än den jag å emelie såg igår :P jag hyrde två till filmer som jag hade tänkt kolla på, de lär väll bli en ikväll å en imorgon kanske. nu väntar jag på att viktor ska ringa å säga om han ska komma eller inte. min instingt säger att han kommer ringa innan jag går å lägger mig å han kommer säga att de är för sent eller att hans bar inte är klar så de går inte.. så jag får väll helt enkelt sova ensam idag igen, vilket är lite tråkigt eftersom  han ändå är ledig!

jag börjar bli förkyld å jag blir så irriterad! jag går å nyser typ hela tiden å är snorig. de har till åmed börjat svida lite vid näsan, och de är inte okej, för fotbollen sätter igång på söndag.. å då ska jag va me å spela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0