kvällsmys

Tjenixen! skrev ett inlägg i skolan förut men de vart "error" när jag skulle publicera skiten.. typiskt! nu är jag iallafall hemma från skolan (har varit de ett ta nu) och snart är min bya byrå färdigmonterad, det är bara lådorna kvar sen kan jag fylla den med kläder!
nu har jag iallafall bestämt med viktor att vi ska till heron city ikväll å gå på bio, sen ska vi hem till mig, men jag insåg att bussen till hökarängen slutar gå vid halv 12 å den kommer vi inte hinna med, så jag får höra med viktor om han orkar åka hem till mig ändå! de är så mycke närmre till han, men eftersom jag ska träna imorn så är de skönare att sova hemma så man slipper stressa! efter träningen imorn är det bestämt att vi ska träffas igen och så är vi med varandra på söndagen förmodligen. så jag får helt enkel en hel helg med älskling, de är inte ofta jag får de! men eftersom han inte ville va med mig förra helgen och jag kan inte vara med han nästa helg så tycker jag att jag försänar en hel helg med han! eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0