läkarbesök avklarat!

jahap då va man tvungen att gå upp halv 9 idag då eftersom jag skulle till läkaren idag. hon visste tydligen inte vad det var, antingen så har jag kvar lite körtelfeber eller så har jag bara lite ovanliga njurvärden. hon ska skicka en remiss till huddinge så får jag se vad dom säger. men de kan ta upp till 5 månader innan jag får tid. orka va efterblivna?
om ca en timme ska jag till skolan. man kanske ska lägga sig i sängen å släcka lampan en stund? eller ja gkanske blir dödstrött då?
efter skolan kommer jag iallafall åka till viktor, han skicka sms förut å frågade om jag ville ses, GRATTIS! han tog insiativ tillslut, han insåg väll att jag inte skulle fråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0