lördag-söndag

Igår hade jag en trevland kväll. vid 6-tiden gick jag jessica å angelica till emelie för å fira henne lite efterso, hon fyllde 18 för några dagar sen. en tjej som jag gick i samma klass som i 5-6 va där så de va jätte kul å träffa henne igen efter 6 år typ. vi käkade middag som va superduper, skit gott va de! å efter maten hade vi bara allmänt trevligt, drack lite smått å pratade lite skit! sen kom hennes syskon hem å dom skulle börja blande en shot grej, så de vart två såna för lilla mig som aldrig dricker, men de va helt okej! när brudarna skulle på krogen så åkte jag angelica å jessica till aspudden där de skulle vara fest. de va helt dött där när vi kom, å när de väl kom folk så kom de bara fjantar så vi bestämde oss för å åka hem å sova. jessica åkte mot hökarängen å jag å angelica åkte till henne å sov. jag sov på soffan å mös med tayson <3 fast hundskrället tar så himla stor plats när han sover! jag fick iallafall lite sömn när klockan hade slagt halv 7 eller nått!




Idag har jag varit i skogås å kollat på när laget har haft träning, jag hoppade träningen för att jag har varit förkyld i helgen å är inte riktigt 100 procent frisk, men på torsdag blire fysträning!

hoppas eran helg har varit toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0