otursdag?

Tjenixen igen. nu har jag varit "dukig" och gjort blåbärspaj och vispat ihop vaniljsås. egentligen vill jag inte äta den för jag känner mig så tjock haha, men jag har ändå träning ikväll och på lördag, så de gör inte så mycke :D kom på en till "smart" sak jag råkade göra idag. de är ju två styckna i min skola som har gått bort och då är de nån minnes grej i biblioteket i ena grupprummet. så hade hom foton på dom båda killarna och så hade dom fått varsin bok som elever och lärare kunde skriva i. jag står å bläddrar lite i ena boken och ska typ "platta till" pappret vid spiralen som håller ihop alla papper, då råkar jag riva bort h alva pappret :O jävla smartass! sen så råkade erica få bort pappret dom hade klistrat på framsidan, ibland känner man sig verkligen misslyckad! men dom hade iallafall gjort det fint där nere, med blommor och ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0