röd dag

Hallojsan! igårkväll åkte jag hem till jessica. vi båda hade tråkigt å istället för å sitta ensam å kolla på paradise hotel så va de lite trevligare å va varandras sällskap! jessica färgade även håret på mig så de vart mörkbrunt istället för orange/rött/brunt. idag så har jag å jessica i stort sätt bara gjort ingenting, vi tog en sväng förbi farsta å tog en fika på de nya fiket i de nybyggda byggnaden. jag ska ju försöka trappa ner med sånt, så jag tog en biskvi, men åt bara halva, visst är jag duktig? nu ska jag verkligen försöka hålla mig, men de kommer väll bli lite svårt när emelie fyller år på lördag å jag å viktor ska på bio nån dag. då får jag fuska! jag ska köpa ett månadskort på ett gym, så ska träna med syrran en månad å försöka träna bort lite fläsk som man har på lår å mage.

jag måste även till vårdcentralen å lämna prover igen, å jag orkar fan inte de, jag är så lat, för de käns som om jag har gjort de så många gånger nu, å jag är ju typ frisk!! men de är väll bara å lyda å ge dom mitt urin å BLOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0