snön faller än

Jag är hungrig! så jag måste äta frukost, men jag vet inte vad jag ska äta.. Igår kväll skickade emelie sms å hade tråkigt, och eftersom jag inte gjorde ett skit så gick vi till filmkedjan å hyrde film i 100 minus grader, de va inte skönt! vi hyrde en film som va helt värdelös. den hette "the children" å de skulle vara en skräckfilm, men den va inte läskig överhuvud taget! aja, man kan inte bara hyra bra filmer ;)

idag vet jag inte vad jag ska hitta på. de snöar igen då man är inte så himla sugen på att gå utanför dörren. men de är ju så himla tråkigt å bara sitta inne en hel dag å inte göra nånting! väntar på att äls ska höra av sig, han ignorerade mig igårkväll så får se om han hör av sig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0