söndag

tjenixen! hinner knappt skriva för jag ska iväg å träna snart.. i fredags åkte iallafall jag erica å brorsan till heron å spela bowling å gick på bio. de va trevlans! jag va bäst å vann i bowlingen, vilket jag är stolt över ;) :D efter de gick vi på bio som sagt å såg snabba cash, den va helt okej men den va lite små seg. sen åkte jag hem till viktor å sov!
igår åkte jag hem till angelica vid halv 4 tiden. hennes pojke är ju i thailand nu så hon ville ha en rumskamrat sålänge, så jag ska bo hos henne den här veckan. igår spelade vi lite monopol å käkade godis, sen gick vi å la oss!
nu är jag hemma för att jag ska åka å träna. har packat ner lite saker som är nödvändiga under veckan + fotbolls saker, så väskan är proppfull nu! hoppas de inte är så tungt..
efter träningen åker jag direkt till angelica så jag vet inte om de blir nå mer inlägg idag..

hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0