söt!


Den här söta filuren såg jag när jag skulle äta frukost hos viktor nån gång förra veckan, den vart inte ens rädd när jag kom nära. den hoppade bara till när jag råkade slå telefonen mot fönstret HAHAHA :D men den rackarns ekorren stannade kvar :P den va lite modig tycker jag :D



Nu sitter jag i mitt tråkiga rum å väntar på att Paradise hotel ska börja, jag missade det igår eftersom jag va hos viktor, vilket är lite tråkigt eftersom jag missade ganska mycke. Andreas är ju tydligen tillbaka, å de tycker jag inte om! men catja är ju iallafall inte kvar, vilket är tur!

på lördag ska jag flytta hem till ankan en vecka, hoppas det blir trevlans. man kommer iallafall inte känna sig ensam eftersom de spökar där hemma. hoppas de inte är en tjej! alla vet ju att tjejer inte kan vara 3! jag lär ju bli utstött direkt :( haha

nej men nu så ska jag sätta punkt för mig.
godnatt sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0