toppen

Hallojsan, de vart inge inlägg igår för jag åkte hem till viktor efter skolan.
i helgen va jag iallafall på åland med laget. de va en rolig helg med mycket skratt och mycket fotbollsspelande. även fast de inte gick sådär jätte bra så är jag nöjd med en sjätte plats. vi släppte ju trotsallt bara in ett mål under gruppspelet. 

idag börjar jag tjugo i 3, för första lektionen skulle vi inte ha, å då behövde vi inte ha lektionen efter den. men eftersom jag har individuella val så har jag lektion iallafall, vilket suger hårt. men jag fick ju en jävligt lång sovmorgon iallafall. efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på, men de märker vi. antingen är jag hemma, eller så kanske jag åker till viktor, vem vet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0