helt slut

Jag har sprungit runt i stan typ hela dan för å leta efter min kärleksklänning.. men jag fick inte tag i den. jag har varit inne i typ 8 hm butiker idag.. och den fans bara i två affärer. först hittade jag den på en docka som stod i affären, så frågade jag om jag kunde ta den eftersom de va i strl 36... men de fick jag inte,,, kärring jävel! sen hittade jag den igen, men den klänningen var i strl 38, och det är aldeles för stort för mina små tuttar! så jag köpte en nästan likadan klänning som fanns i alla jävla butiker... men jag får helt enkelt nöja mig med den =P



När jag kom hem lagade jag mat. flintastek, klyftpotatis å beasås vart de... efter mycket om och men vart det bra. haha fan vad jag är dålig på att laga mat :D men gott vart det iallafall =P
så har jag gjort rent spisen å diskat stekpannan å kastrullen och satt på diskmaskinen.. jag känner mig nästan vuxen  =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0