lördag

Älsk åkte nyss hem efter att ha varit hos mig i två dagar <3 det märks att han har semester, för då kan han faktiskt vara här lite mer!
gud vad det var skönt att sluta jobbet igår. fick gå kvart i tre fast jag egentligen skulle gå kvart i 4. äntligen är en arbetsvecka avklarad, nu är det bara 3 kvar, sen är det lön! =) och jag är fömodligen arbetslös ;) eller jag ska jobba 4 dagar i september också, men de räknas inte!

efter jobbet gick jag å emelie å träna. jag köpte kort på friskis till december, och även fast vi inte tränade "hårt" så har jag träningsvärk i armar å mage.. fan vad jag är svag! de är nästan pinsamt :D men man gymmar ju för att kanske bli lite starkare å få snyggare kropp!

nu ska jag äta frukost och sen göra mig iordning för jag ska träffa angelica inne i stan lite senare och ta en fika å kolla lite i affärer och sen kanske åka å bowla. jag kom på att de är pride vecka, så de lär va en hel del folk inne i stan nu! nej men nu ska jag röra mig mot köket, ha en bra dag i blåsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0