söndag

kvällen igår vart bra. det som är så kul med hemmafester är att man alltid (oftast) vet hur kvällen kommer se ut. det är alltid ett gäng som är på balkongen hela kvällen å röker å snackar skit, sen har vi de gänget i köket som kör ölspelet till drickan är slut. så nästan hela kvällen körde jag ölspelet och hamnade sist på "vattenfall" typ två gånger.. men de va kul =) fem över halv 3 tog jag bussen in mot stan och åkte sen till viktor. när jag klev av i västertorp så va de 2 killar i typ 30 års åldern som åkte sparkcykel, å ena killen typ ramlade vid ena bänken på perrongen, och de såg ju så kul ut.. så jag va ju tvungen å skratta lite när de hände för jag kunde inte hålla masken, sen när jag träffade viktor så började jag garva igen, och viktor trodde typ jag va dum i huvet :D  jag va hos viktor vid 3 å då käkade jag en macka å gick å la mig sen, och sov ända till 10 i tolv. de va skönt! men jag har varit trött hela dagen :D så de vart pizza till middag idag.

imorn börjar jag jobba vilket jag inte riktigt ser fram emot. börjar 8 å slutar halv 5... får se hur det går att gå upp  på morgonen :D nej men nu så ska jag sätta på en film å lägga mig i sängen. godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0