tro det eller ej

Blä, jag får sova ensam inatt... visst, det är jätte skönt att vara ensam hemma, men om jag ska vara riktigt ärlig så är jag faktiskt lite mörkrädd. hade hoppats på att viktor skulle komma ikväll, men jag visste att han inte skulle göra de! Just nu sitter jag å lyssnar på backstrees boys för jag är så jävla dålig på artister å låtar.. kommer aldrig på nått som är bra.. så då vart de BSB som jag lyssnade mycket på när jag var mindre... tro det eller ej.. men jag gillar dom lite nu också :D jag kanske ska krypa ner i sängen och sätta på filmen jag somnade till igår? den verkade vara dålig, men de är iallafall en komedi, så då slipper jag bli rädd kanske :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0