onsdag

Nu har jag fått slutat en timme tidigare två dagar i rad och det har varit hur skönt som helst! idag när jag slutade skulle jag bara ner till centrum å handla pommes å margarin så viktor också kunde äta hos mig, men de slutade med att jag brände 745 kronor på intersport också, för dom har rea på allt i butiken, så jag kom hem med en vindjacka, och två tröjor därifrån... fan va skönt det är att få en helt okej lön och bo hemma! nu har jag använt nästan 1000 kronor av pengarna, och det jag mer ska göra för pengarna är att gå på grönan å köpa gymkort på fredag. jag å emelie har bestämt dagar vi ska träna på, så nu jävlar ska mitt lilla fläsk bort som jag har fått under sommaren! jag ska köpa ett säsongskort som räcker till december, så nu ska de fan inte finnas några ursäkter till att inte träna. den här gången ska de inte kännas som bortkastade pengar!

min plan för ikväll var att jag skulle mysa med viktor, men helt plötsligt skulle han på AIK matchen för att hans vänner tydligen ville de helt plötsligt från ingenstans, så jag få lägga mig i sängen eller soffan helt ensam och kolla på matchen, de känns lite deprimerande... men jag överlever nog!
mamma å petta kommer hem ikväll/natt också från bulgarien så då är den sköna ensamheten över, men jag kommer förmodligen slippa laga mat själv :D

nej men snart blir inlägget för långt, så jag sätter nog punkt här!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0