lördag

I lördags var det prippscup, så jag knatad ner å mötte upp jessica nere på ängen där supandet och fotbollen var i full gång! vi sa hej till alla små filurer man kände å sen satte vi oss på gräsplätten bredvid planen. sen kom älsk ner också å de va mys att tillbringa dagen med honom där nere.. vi brukar ju inte göra saker tillsammans på de sättet <3

vid 3 gick jag å älsk hem till mig för jag skulle duscha å fixa mig för vi skulle till mats å jenny (min kusin å hans flickvän) å äta! de va grillning som stod på menyn å fan va de va gott.. kött potatis sallad å massa tsatziki! de kunde fan inte bli bättre! efterrätten va inte dum den heller! citron cheescake å en liten bailys (stavning?) på de. mumma! sen vid 10 tiden åkte vi hem =)








Jag å älsk försökte få till ett bra kort.. av typ 5 kort vart de här de bästa haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0