2 dagar kvar

nu är det inte långt kvar!! det pirrar i hela kroppen och jag känner mig lite småstressad faktiskt.. allting måste ju bli perfekt!! men med lite småtjaffs här och där gör mig lite orolig.. de är ju ändå MIN dag, då vill jag inte att något ska bli förstört pågrund av att alkohol har fel påverkan på folk!

imorgon är det studentlunch i skolan å de kommer nog bli mysigt! ´jag funderar på om jag ska chocka lite å komma i klackskor.. men får se hur det blir med det haha :D efter de blir det att handla frukt å grejer ttill champangefrukosten.. måste ju gå upp typ vid 5 för att hinna fixa håret å hacka frukter mm.. men jag har ju erica till hjälp.. om hon inte sover för länge ;) :D

nej men nu ska jag nog krypa ner i sängen.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0