älskar vädret!

Idag vart det en till stranddag och de va jätte härligt! jag, malin å ida skulle följa med på en paddling tur till andra sidan sjön typ, men malin å ida sket i de för vi skulle vara borta längre än vad dom ville. men de va tur för mig, för då hamnade jag i mitten i en kanot, å slapp paddla :D vi käkade korv å solade lite, sen åkte vi tillbaka å solade ännu mer :D

efter solningen gick jag å malin hem å duschade, sen gick vi ner till centrum p åen shopping runda. jag köpte en klänning/tunika och en kamera. jag kan inte bestämma mig om klänningen/Tunikan va fin, men malin sa att den va de, så jag får lite på henne ;)

nej nu börjar alvedonen släppa så jag börjar få ont i halsen igen. kanske ska ta en till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0