äntligen ledig

Ibland vill man bara skita i allt och gå vidare!
men det finns ju faktiskt bra dagar också!

kom hem från jobbet för lite mer än en timme sen, SKÖNT! såg att jag hade fått färg idag också vilket är kul, men det är inte lika kul att man får fula linjer, men jag ska inte klaga ;)
idag är det en sån här dag dom man bara vill dö för att man inte vill sitta hemma, men man inte orkar ta tag i saken och hitta på något, men någon. jag vart sur på min kära pojkvän nyss, så nu har jag ännu minder ork att göra nått.. eller göra nått, jag vill ut i solen å myyyysa! får se hur det blir med den saken. ska först och främst få i mig lite mat... kyckling med sallad står på menyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0