dagen innan torsdag

gud vad skönt det är med sol! synd bara att man inte kan ligga på en strand med "picknick" en hel dag å snacka skit med vännerna! men de hoppas jag att jag får göra i helgen! å kanske nästa vecka om jag får vara ledig! jag hoppas dom inte ringer å behöver nån. för jag vill iallafall ha en månad ledigt. jag ska jobba hela augusti, och en vecka i september. sen efter de blir jag arbetslös på riktigt förmodligen om jag inte hittar nått jobb innan dess.

ska jag orka mig ner till centrum å köpa glass som jag kan smaska på ikväll, eller ska jag vänta med de en stund? de kanske blir så att jag deckar i min sköna säng istället? vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0