Midsommar!

tjenixen!
Idag är det ju midsommar vilket kan betyda party för dom flesta. fast för mig har dagen varit jäkligt lugn och de kommer fortsätta så =) kvart över 11 satte jag mig på balkongen å solade lite. jag kom även på ett sätt att sola ryggen på... konstigt att jag inte har kommit på de tidigare! jag la två pallar mellan två solstolar, så la jag mig över alla fyra stolarna bara, hur enkelt som helst, ändå tog de ett ta att komma på de.. efter solningen hoppade jag in i en svalkande dusch, och vid halv 4 gick jag mamma å petta ner till centrum å käkade lite på antonios. jag åt en plankstek med entricote och jag fick till å med efterrätt. glass och banan med chokladsås och lite grädde, Mums! jag va ganska mätt efter de!

nu sitter jag å väntar på att jessica ska höra av sig =) vi ska ta en promenix till nå berg eller nått vid nå vatten å ta en cider eller två, som sagt.. det blir en lugn kväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0