onsdag

Tjenixen! igår var det en bra dag! fick ett samtal från min gamla praktik och dom ville att jag skulle komma å jobba.. så jag fick slänga på mig kläderna å springa till t-banan.. 50 minuter senare var jag på plats! efter jobbet va de vår ruset som stog på schemat! jag, emelie sara angelica å julia åkte in tillsammans.. å efter löpningen så picknickade vi på potatissallad, skinka å lite annat skit =) med de va trevlans! =)

jag jobbade idag också, och de gick väll helt okej =) pengar är det iallaflal som rullar in så småning om! åå fan va bra väder de har varit idag! helt sjukt varmt! hoppas de håller i sig till studenten,. men de tror jag tyvärr inte:/  men lite regn om det blir så ska inte få förstöra MIN (studenternas) dag!

imorn ska jag å jessica nog åka å sola.. å försöka bada.. hoppas det blir så bra väder som dom säger :D:D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0