dagen innan fredag

hallå där! har inte orkat eller haft tid att skriva. igår efter skolan åkte jag, erica å anders "hem" till erica å hade skojsigt. vi (anders) lagade mat och bakade, så kollade vo på barcelona matchen å en film efter det. det är kul att komma ut å göra saker med folk, även fast det inte är så märkvärdiga saker man gör.. jag är van att umgås med mina närmaste å kanske åka till viktor efter skolan. så de va kul att vidga mina vyer för en gångs skull å umgås med en från klassen för en gångs skull.. de skulle säkert va så att vi träffades oftare om vi bodde närmre tror jag... eller vad tror du twiin? :D

nu har jag ätit våfflor för andra gången idag, så nu är magen mätt på grädde kan jag tala om.. jag är nästan spyfärdig, även fast det är gott med våfflor!

klockan 7 ikväll är det träning igen.. sista fysen nu, vilket kommer bli både skönt å inte.. alltid hittar dom på nått annat jobbigt att göra som man kan klaga på ;) :P

imorn är det fredag å de kommer bli så jäkla skönt att få sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0