duktig flicka

Gud va jag å emelie är duktiga! vi sprang en liten runda förut även fast de snöade å de va kallt å blåste=) hoppas vi gör de till en vana å springa en-två gånger i veckan eller nått =) nu har jag duschat å rakat benen så nu känner jag mig frääääsch! nått som är lite mindre fräscht är att mitt sår började vara  I/efter duschen. vet fan inte hur jag ska få dedära jävla såret att läka! snart är de helg igen å de betyder nya träningsmatcher å att jag förmodligen slår upp sår helvetet igen! får väll helt enkelt tacka nej till matcher? fast de låter jävligt fjantigt att tacka nej på grund av ett sår? eh, får se vag jag hittar på, å om jag ens blir kallad om de blir match..

nu ska jag slänga på mig kläder å föna håret.. sen ska jag fråga emeloiisan om hon vill göra flätor i mitt hår =)
ha de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0