fredag

SÅ! äntligen är jag klar med mina prover! Jag hoppas att jag inte behöver ta mer prover nu,. och att dom hittar vad de är för "fel" eller om jag kanske är helt frisk! solen skiner idag vilket är prima ballerina! kan våren komma snart tro? jag tror alla är trötta på kylan å snön. värmen är efterlängtad!
om några timmar ska jag träffa pappa för andra gången på 10 år. ska väll ta å ringa syrran snart å höra vart hon är någonstans =) ikväll har jag inga planer faktiskt.. ska väll äta lite tacos här hemma om jag får ner nå mer mat efter middan med pappa å syrran!

nu tänkte jag byta kläder, slängde bara på mig lite kläder när jag skulle ner å lämna urinprovet!

ha en bra dag i solskenet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0