Godmorgon!

Solen skiner idag också =) man blir verkligen på bättre humör när de är solit å plusgrader!
Jag fick aldrig ordning på uppgiften igår som vi har tills idag, men jag hoppas de  går bra iallafall! jag hoppas det inte är nån som typ har gjort de/fattat de så vi kan göra de nästa vecka, å kanske jobba me de på lektionstid idag... men så snäll tror jag faktiskt inte ann är, utan hon kommer säga att vi ska göra vårat bästa ;) så efter frukosten ska jag väll ta å kolla lite mer på uppgiften så jag har n ånting mer att säga :P

efter skolan får jag se om jag kanske åker till viktor..  han börjar ju typ bli sjuk, så då käns de lite onödigt om jag ska åka dit å sen gå å sova vid 8. 

nu ska jag göra mig iordning. ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0