grått å trist i min lilla hjärna

idag är det en sånhär negativ dag då man bara vill lägga sig i sängen gömd under täcket! jag tog hem mina mjukisbyxor idag som det står "student 2010 Tina Lundberg" på. och jag såg redan när jag öppnade dom att formen va skit konstig. när jag beställde byxorna tänkte jag att killmodeller på mjukisar brukar vara lite mysigare å lite större än tjejmodeller, så därför valde jag en killmodell, men de skulle jag inte gjort! JAG FÅR KNAPPT PÅMIG BYXORNA! dom är jätte smala upptill och stora ben. jag tror inte ens att en kille skulle kunna ha dom byxorna! storlekana brukar ju vara större när det är killstorlek.  HALLÅ vad hände lixom? aja jag får klara mig utan mina jävla studentbyxor! får lägga ner dom i lådan så får dom ligga där tills jag slänger dom för jag har gått upp 10 kg å tänker "jag kan inte ha dom"! 

jag har även börjat på prestationsångest inför provet imorn! jag vet att jag kan mycket NU! men när jag väll kommer sitta där med provet känns det som om de inte alls kommer gå bra. jag vill verkligen få minst VG på provet, så jag hoppas verkligen att jag får de! annars så blir jag besviken! 

jag har träning ikväll. och om jag hade kunnat så hade jag tackat nej istället. men eftersom jag redan har tackat ja så käns det lite elakt eftersom dom ändå har  betalat för träningspasset och det är inte så många som ska vara med! fan allting käns så jävla trist idag! hoppas de blir bättre imorn när jennifer ska ha ett litet fördelsedagsparty... de kunde ju inte komma mer lägligt än såhär! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0