lite kul va de

imorse skulle jag till läkarhuset för å lämna enbart ett urinprov (trodde jag). så jag sprang ner kissnödig till vårdcentralen, tog ett "rör" som jag kissade i, så tog jag en nummerlapp å väntade på min tur. när det VÄL är min tur får jag reda på att jag inte skulle gå dit utan till andra provtagningen som låg där gamla läkarhuset låg. ahap, så jag gick dit, tog en nummerlapp å satte mig ner, de va 5  nummer före mig, så jag trodde inte de skulle ta så lång tid. de tog ungefär 30 jävla minuter sen va de min tur..

- jag ska bara lämna dehär... säger jag
hon tar mitt leg för å kolla remissen.

nej du ska ta blodprover också säger hon. å staplar upp NIO rör! hallå ska ni tömma mig på blod eller? haha. så sa hon även att de inte räckte med urin..

vafan, jag kom dit för å lämna urin, så had ejag kissat för lite i dedär jävla röret så jag måste dit imorn också... å sen ska hon tömma mig på 9 rör blod. (TUR ATT JAG INTE ÄR NÅLRÄDD) haha :D

men de gick bra iallafall.. lite dåligt att jag inte fick ett bokmärke.. de tyckte jag att jag försänade som va så duktig!

nu måste jag fasta från klockan 8 ikväll igen, men de överlever jag nog :P



Klockan 7 ikväll har jag iallafall träning igen, vilket är skönt... efter att man har tränat ;) nått som är lite tråkigt är att de är så himla några som kommer ner å tränar. känner att motivationen minskar när man ser hur några det är som har tackat ja. menmen jag överlever nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0