lör-sön kortfattat ;)

  • LÖRDAG!
    - vaknade upp hos Jessica innan klockan 9, för en kissnödig hund ville ut!

    - Gick hem vid 11 och bytte kläder, eftersom hunden å katten hårade liiiite för mycket ;)

    - Åkte till skogås vid halv 2 för jag skulle kolla på Markus match! jag mellanlandade på "mossen" för å kolla när mitt lag hade match, kollade dom första 15 minutrerna, sen mötte jag upp Jessica, å vi gick till hallen för å kolla handboll. vi kom perfekt till andra halvlek!

    - Träffade på tim å gänget innan jag fick skjuts hem av Jessica.

    - Fixade till mig, å begav mig sen hem till Angelica för å äta lite mat å umgås med henne å hennes vänner =)  vi körde ölspelet å neger å president. jag åkte innan klockan va 11 ;)

    - Hoppade på t-banan å gick av i mälarhöjden. sen gick jag till en trött viktor som låg å sov när jag kom hem. släckte lampan å sen somnade jag me!


  • Söndag!
    - Vaknade upp hos älsk å han satte på en film som vi kollade på.

    - åkte hemmåt vid 12 för att sen åka till skogås för att träna. det gick helt okej faktiskt. men de kändes lite töntigt å säga att man inte ville stå i mål för jag har ett sår på knät som inte är så stort! men jag vill att de ska läka, så man får tycka att det är hur töntigt som helst ;)

    - Åkte hem efter träningen, helt slut å JÄTTE törstig. fyllde inte vattenflaskan hemma, vilket va dumt, för vattnet va varmt å äckligt i hallen!

Nu sitter jag här å tråkar gärnet! jag är skit trött å skit seg i kroppen efter träningen så jag lär gå å sova tidigt idag. skönt att jag börjar sent imorn! har ju haft lov så de kommer kännas skumt att behöva ställa klockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0