lördag-söndag =)

igår vart det en väldans lugn dag/kväll. efter att jag hade shoppat å så i slussen så åkte jag hem å gjorde i stort sätt ingenting. vid 5 tiden tror jag, gick jag petta å mamma ner till våran gamla "gatkrog" å käkade. jag åt entrecote med potatisgratäng med beasås och tzatsiki. å fan va gott de va.. jag åt nästan upp rubbet! men fan va mätt ja va efteråt!

efter maten gick jag hem en snabbis, sen begav jag mig till hagsätra till brorsan å erica där även syrran va.. TREVLANS! vi kollade melodifestivalen som alla andra också gjorde.. sen spelade vi fotbollsspelet som jag har bild på nedanför, och jag hadde fan glömt bort hur jäkla kul de spelet va! haha fan va vi garvade! :D
när klockan slog 11 ungefär så va Erica snäll å körde mig till viktor, en trött sådan ;) sen killade han mig lite på ryggen å sen somnade vi =)

Idag har jag haft träning med laget utomhus vilket va kul! de va galet kallt å välligt ovant nu när vi har kört inomhus så länge. men de gick väll helt okej =P

nu väntar jag på att maten ska bli klar.. de blir tjocka revbenspjäll å potatis!  =)

Ha en bra söndagskväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0