snygg tjej! ;)

Sådär ja! nu har jag lagat mat å ätit den så nu mår jag illa som vanligt... fan va härligt det känns! nu är det bara att invänta träningen som börjar om lite mindre än två timmar! skönt att erica å anders gjorde så min dag gick lite snabbare med tanke på att jag bara behövde vara i skolan i en timme idag. helt jävla onödigt! 

jag vill träna idag men jag tycker de är lite jobbigt att den är så sen. träningen slutar 10 å min buss går kvar över 10 så jag är inte hemma förens halv 11, å då ska jag in i duschen så jag lär inte vara i säng förens halv 12 och det käns lite jobbigt när man ska upp tidigt imorn.. de som är bra imorn är att jag slutar tidigt för jag inte har någon körkortsteori... sen hoppas jag att jag kan åka till viktor.. han kanske ska på aik match imorn (hockey) å den lär ju sluta sent.. om han ska på matchen så kommer vi inte kunna träffas på hela veckan, för på onsdag ska jag till erica å på torsdag har jag träning.. jag hatar när vi inte kan träffas på flera dagar!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0