sunshine

Tjenixen! solen skiner idag vilket är underbart!
Igår vart de en trevlig kväll, jag, angelica å michis åkte till felicia i nacka och åt mat och massvis av godis, vilket jag kände av på väg hem. de typ krampade lite i magen, och de va ganska jobbigt faktiskt! efter att vi hade varit hos Felicia åkte jag hem till viktor å (mös) sov.

idag har jag hunnit med å "slösa" 200 kronor. när jag va på väg hem från viktor gick jag förbi hm på götgatan, och va där i typ 30 minuter (haha beslutsångest kallas det för) sen gick jag runt i andra affärer också. sen beslutade jag mig för att börja röra mig hemmåt. men mitt shoppande slutade inte där... jag ville ha ett vitt "räfflat" linne, men de som fanns va inge snyggt, men jag fick med mig ett svart skärp iallafall med typ nitar i fram. de kan nog bli snyggt om man matchar resten av kläderna med de haha :D

nu vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt. kanske ska försöka få ut nån på en promenix? det är ju ändå så himla bra väder ute!

ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0