tjoho

Gud vad jag har känt mig/känner mig stressig den här veckan. Jennifer fyller år å man måste fixa present, jag har ett prov på fredag som jag måste plugga till och jag har träning imorn som jag ska gå på! det känns som om det är så himla mycket nu, men jag får se till att fixa det!

Igår efter skolan träffade jag emelie en liten stund, sen åkte jag hem till viktor å "mös". han vilade en stund på soffan medan jag gjorde en religionsuppgift, sen va de fotboll på tvn å då vaknade han till liv!

nu sitter jag i skolan och har projektarbete, de börjar lida mot sitt slut å de kommer bli så skönt när jag är klar med arbetet å kan lägga de på hyllan! fan vad skönt de kommer bli! jag hoppas att jag blir klar idag!
efter skolan ska jag hem till emelie ett tag, å sen ikväll ska jag väll antagligen plugga en liten stund innan jag sussar kudde =)

nej men nu så jag sätta fart med projektarbetet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0