tjoho

Den här söndagen har gått ovanligt fort, vilket är skönt! jessica kom å hämtade mig lite innan 12 och då åkte vi till skärholmen å kikade runt i affärer.. vi va där i över två timmar å de kändes i benen kan jag tala om. Jessica hittade en klänning på rean som va värsta kapet! men eftersom den va lite för stor ringde jag farmor och frågade om hon kanske kunde sy in den lite. så vi åkte över till min kusin där farmor va så hon kunde ta mått å lite så =)

jag va hemma vid halv 5 vilket va en bra tid! då satte jag på ettan å kollade på bandy finalen.. ÄNTLIGEN BAJEN vart det SM-GULD!

ikväll kommer jag bara ta det lugnt. kommer nog lägga mig i sängen tidigt idag så jag är pigg å allert imorn när jag ska till skolan... något som är skönt är att jag börjar 20 i tolv imorn, så jag får sova/ligga å dra mig länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0