torsdag

Igår tillbringades kvällen hos älsk vilket va trevlans.. men vi gick å la oss lite för tidigt enligt mig.. menmen =) idag började jag klockan 1, å då skulle jag vara vid älvsjömässan. självklart när man kan gå upp sent, vaknar man tidigt, å jag kunde inte somna om så jag bara låg å hoppades på att somna. men jag gick iallafall upp vid 11 å åt frukost å så!
mässan va ganska tråkigt faktiskt! de va vildmarksmässa, och man kunde typ bara köpa saker, å om man skulle göra saker kostade de 20 kronor vilket ingen i min klass hade löst.. min lärare hade inte ens nå syfte med mässan.. men vi fick gå därifrån en timme senare iallafall!

nu sitter jag i shorts å sport-bh för jag ska åka å träna på 40 minuter.. måste bara sätta på mig lite kläder å packa väskan, sen e jag klar för att åka! tror inte vi blir så många på träningen som vanligt.. men jag hoppas att några fler orkar sig ner iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0